๐ข๐ป๐ฑ๐ฒ๐ฟ๐๐ผ๐ฒ๐ธ ๐ป๐ฎ๐ฎ๐ฟ ๐๐-๐ด๐ฒ๐ฏ๐ฟ๐๐ถ๐ธ ๐ฏ๐ถ๐ป๐ป๐ฒ๐ป ๐ต๐ฒ๐ ๐ก๐ฒ๐ฑ๐ฒ๐ฟ๐น๐ฎ๐ป๐ฑ๐๐ฒ ๐ ๐๐

๐ข๐ป๐ฑ๐ฒ๐ฟ๐๐ผ๐ฒ๐ธ ๐ป๐ฎ๐ฎ๐ฟ ๐๐-๐ด๐ฒ๐ฏ๐ฟ๐๐ถ๐ธ ๐ฏ๐ถ๐ป๐ป๐ฒ๐ป ๐ต๐ฒ๐ ๐ก๐ฒ๐ฑ๐ฒ๐ฟ๐น๐ฎ๐ป๐ฑ๐๐ฒ ๐ ๐๐
Om inzicht te krijgen in zowel het huidige gebruik als de behoeften en kansen, heb ik een korte enquรชte opgesteld (ยฑ 5 minuten).
De resultaten helpen ons beter te begrijpen waar MKB-ondernemingen staan en welke ondersteuning of ontwikkeling wenselijk is.
โข De enquรชte is volledig anoniem
โข De resultaten worden uitsluitend gebruikt voor onderzoeksdoeleinden
๐ink naar de enquรชte: https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx?id=zrpvyrp8U02GgaBihPf_RraLlsqYMOhBjvGgDynqqDBUQjhYVTRYQkxGNkxQTTBOTTMwTUpZVVVCRC4u&route=shorturl
Hartelijk dank voor het invullen en het eventueel doorsturen binnen uw netwerk. Uw bijdrage wordt zeer gewaardeerd.
Hartelijk dank voor het invullen en het eventueel doorsturen binnen uw netwerk. Uw bijdrage wordt zeer gewaardeerd.
Rotterdam University of Applied Sciences โข Rotterdam Business School
#mkb #ondernemerschap #retailmanagement #kunstmatigeintelligentie #AI #marketingstrategie #doelgroepanalyse #digitalisering #innovatie #onderzoek





